Translate

dinsdag 12 december 2017

Testimonials over HUMBLE



·        'Haha,  Ik hou  van Humble, hij maakt me vrolijk. '                                
           Mevrouw M., vrouw met  lichte dementia

·        'Humble is een nederig, bescheiden figuurtje dat liefdevol klopt op de poorten van je hart en voor je het weet doe je de deur al open. Hij komt rechtstreeks binnen wandelen zonder omweg, oordelen of werelds gedoe. Humble is kinderlijk eenvoudig en daardoor zo oprecht aanraakbaar. Saskia, de geestelijke moeder van Humble laat hem (of is  het een haar, of beide) spreken via haar hart. '                   
          Gerard S., coach/ trainer

·        “Het lijkt wel op De kleine Prins,’                                                                                   
           Middelbaar  scholier 

·        'Het lezen van de verhalen heeft een heel positief gevoel achter gelaten, er worden 'zware' problemen aangetipt en toch word je door deze verhalen met beide benen op de grond gezet en zet het je aan het denken wat echt belangrijk is in het leven. Heel inspirerend en toegankelijk geschreven.'               
           Anouk K. , Moderne Hippies

·        'De kleurplaten zijn leuk! Voor jong en oud.'                                                           
           Fanny van O., ingenieur

·        'Dit boek leent zich uitstekend voor het bespreken van emoties en gevoelens. Kenmerkend is ook de overlapping tussen fantasie en realiteit in dit boek. Leuk geschreven.'                                                       
            Soumia C. , moeder van drie kinderen

·        'Ja, haha, ja, is leuk. Leuke kleuren. Ja, ja, dat is leuk, haha. Heb jij dat gemaakt?'                                 
          Marco D., man met lichte dementie

·         'Ik vind de verhalenbundel van meneer Humble zo leuk. Ik kan leren hoe het is om later groot te zijn.'       
           Thijmen,

·        Ik vind Meneer Humble heel inspirerend om te lezen want er staan veel dingen in van het leven o.a. vriendschap, liefde. Dat je liefde voor jezelf in het boek kan vinden!
En dat meneer Humble meer zelfvertrouwen kreeg door de kat en niet meer eenzaam was.Ik ga meneer Humble over een poosje weer lezen.
     Mandy, 30 jarige vrouw met autisme

‘Wat is je boek mooi geworden, gefeliciteerd daarmee.’                                     
     Tineke V, juf basisschool

Hallo Saskia ik heb vandaag voor het eerst les gegeven met jouw boekje,  de kinderen waren heel enthousiast, er was een jongen van groep 7 of 8 die het boekje  ook graag wilde kopen. zo leuk.
            ik heb de eerste twee verhalen verteld, over de kennismaking met mijnheer Humble en over Mekjo. ik heb een copie gemaakt van de tekeningen zodat ze die in konden kleuren. en nav het verhaal vragen aan de kinderen gesteld En volgende week gaan we weer  verder.                                              
    Hetty, juf HVO

Geen opmerkingen: