Translate

zaterdag 1 juli 2017

Nog twee weken

en dan is de officiële boekpresentatie van Meneer Humble.
Ondanks dat het midden in de zomervakantie is, nl. 16 juli, komen de meeste genodigden. Het boek Meneer Humble is al een paar weken uit, maar deze dag kwam uiteindelijk het beste uit. Zo is mijn zusje die week over uit Barcelona en ik vind het erg leuk dat ze er bij kan en wil zijn.
Het is nog een hele voorbereiding; welk zaal is geschikt, en is die ook beschikbaar? Wat is het budget? Wie nodig je uit? Wat ga je de mensen bieden op zo'n middag?
Naarmate de dag dichterbij komt wordt het spannender.
Een beetje als op een eigen verjaardag; er komen allemaal mensen met wie ik graag wil bijpraten maar dan gaat waarschijnlijk niet. Jammer, maar wel erg leuk dat ze komen.

Ik heb gelukkig fijne hulp bij de voorbereiding en op de middag zelf.
Dus, hoewel ik het spannend vind, het is namelijk een eindje buiten mijn comfortzone om een hele middag in de aandacht te staan en mensen toe te spreken, heb ik er veel zin in. Echt waar. Het wordt beslist een leuke middag.


Geen opmerkingen: